۱۳۹۱ اسفند ۱۹, شنبه

بی‌خبری مطلق از وضعیت علی اصفهانی و نگین کریمی

از وضعیت دو فعال مدنی که از آذر ماه در بازداشت به سر می‌برند هیچ خبری در دست نیست.
بنا به اخبار رسیده از خبرگزاری دانشجویان فعال جنبش سبز در داخل ایران آقای علی اصفهانی و خانم نگین کریمی در 25 آذر 91 در حالی که مشغول پخش برگه هایی  مربوط به زندگی و نحوه مرگ مرحوم" ستار بهشتی "*بوده اند ، توسط مامورین دستگیر شدند.

این دو تن که از معترضان  و فعالین جنبش سبز نیز می باشند به همراهی تعداد دیگری از دانشجویان و معترضان در اقدامی فرهنگی و اعتراضی اقدام به چاپ و نشر وقایع انتخابات و بعد از آن و مسائل جاری در ایران میکردند که متاسفانه دستگیر شده و تا کنون هیچ خبری از این دو تن در دست نیست.
در پی مصاحبه ای که خبرگزاری دانشجویان فعال جنبش سبز با خانواده اصفهانی داشته اند، برادر آقای علی اصفهانی وضعیت  کنونی برادرش را نگران کننده اعلام کرد و در مورد محل نگهداری ایشان نیز اعلام بی اطلاعی نمود خانواده این بازداشت شدگان تا کنون موفق به ملاقات ایشان نشده اند و از جامعه بین المللی و سازماتهای حقوق بشر در این خصوص تقاضای کمک کرده اند.

خانواده خانم نگین کریمی نیز از ترس فشارها و اذیت و آزار ماموران امنیتی  حاضر به مصاحبه نشدند. دو عضو دیگر این گروه آقای رضا رشیدی و خانم سارا حاج میری که ارتباط مستقیم با این فعالیت داشته اند تحت تعقیب مامورین حکومتی قرار داشته واز منزل هر دو  تفتیش به عمل آمده و هیچ گونه خبری از این دو تن در دسترس نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر