۱۳۹۱ بهمن ۲۶, پنجشنبه

تودهنی احمدی نژاد به مجلس و سید علی خامنه ای (سعید مرتضوی مدیر عامل شد)


محمود احمدی نژاد در حکمی عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر برکنار شده تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به عنوان معاون رییس جمهوری در امور اجتماعی منصوب کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در حکم احمدی نژاد آمده است :
با توجه به تعهد و ایمان و تجربیات و سوابق درخشان و ارزشمند و به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی جنابعالی را به عنوان «معاون رییس جمهوری در امور اجتماعی» برمی‌گزینم.
… ضمن تقدیر مجدد از همه تلاش‌های مخلصانه شما امیدوارم در مسئولیت «معاون رییس‌جمهوری در امور اجتماعی» همچنان یار و مددکار دولت و همکاران خود و خدمتگزار ملت شریف باشید و همه همکاران شما را یاری خواهند کرد.
مطمئن هستم که در این مسئولیت نیز خوش خواهید درخشید. 
امیدوارم همچون گذشته با عنایت خداوند متعال و با ایمان و عشق و مجاهدت و تحت توجهات حضرت ولی عصر (ع) در انجام خدمات موفق باشید.
سعید مرتضوی ارتقا یافت و مدیر عامل شد!
پس از آنک وزیر از کار برکنار شد و استیضاح وی به جلسه ای برای دعوای سران دو قوه تبدیل شد، نام سعید مرتضوی به عنوان مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در سایت این وزارت‌خانه درج شد.
به گزارش کلمه روز گذشته سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسم سعید مرتضوی را به عنوان سرپرست سازمان تأمین اجتماعی از بخش معرفی مدیران خود حذف کرد.
تنها یک روز بعد از انتشار خبر خبرگزاری فارس درباره حذف این نام بار دیگر امروز نام مرتضوی به عنوان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در سایت وزارت رفاه نوشته شد.
تنها تفاوت تغییر نام مرتضوی در سمت و عنوان این فرد به چشم‌ می‌خورد به‌گونه‌ای که پیش از این از مرتضوی به عنوان سرپرست سازمان تأمین اجتماعی نام برده شده ولی این بار وی در قامت مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی شناخته شده است.
این در حالی است که سازمان تأمین اجتماعی با گذراندن یک مصوبه در دولت از زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جدا شده و زیر مجموعه معاون اول رئیس دولت قرار گرفته است.
البته این اقدام از سوی مراجع قضایی خلاف قانون تشخیص داده شده و ریاست مرتضوی بر این سازمان غیرقانونی اعلام شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر