۱۳۹۱ اسفند ۵, شنبه

اعلام موجودیت گروه همراه سبز و آغاز فعالیت کمپین تلفن سبز


عده ای از جوانان فعال جنبش سبز در داخل و خارج کشور دور هم جمع شدیم تا پروژه ای را آزمایشی شروع کنیم و هدف از این کار اطلاع رسانی خانه به خانه شهروندان ایرانیست.
در بیانیه آغاز به کار این گروه  که با سخن میرحسین موسوی در مورد آگاهی چشم اسفندیار شروع شده، آمده است:  برای نخستین گام اینچنین به جمع فعالیتهای سبز می پیوندیم: این روزها بیش از 2 سال از حصر میر حسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی می گذرد، حصری غیر قانونی که حاکمیت آنرا حتی رنگ و لعاب قانونی هم نداده است و خبر آن را از رسانه های جمعی دور کرده و سعی برآن دارد که با سانسور خبری و تحریف واقعیت ها از کنار آنچه کرده بی هزینه و بی توضیح برای هموطنان ایرانی بگذرد.
اما قرار ما آن شد که هر کدام یک همراه جنبش سبز باشیم و همچون نوار انسانی از تجریش تا راه آهن و دیگر شهرها و همچون روز تولد جنبش سبز، 25 خرداد 88، هر شهروند یک رسانه باشد و مسوول آنچه بر این آب و خاک می رود. پس بر اساس همان عهد نانوشته ای که از روزهای آغازین جنبش سبز بستیم، مصمم شدیم که این بار گوش به گوش و صدا به صدا همدیگر را از این بی عدالتی ها آگاه سازیم. از هموطنانمان در شهرهای بزرگ تا دور ترین نقطه های کشورمان ایران، که خط تلفنی در آنجا کشیده شده است، تماس تلفنی برقرار کنیم و تنها به آنها اطلاع می دهیم و یا یادآوری می کنیم که "2 سال است میر حسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی در حصر هستند". و این تنها رسالت شبنامه های تلفنی این دوره ما می باشد.
این حرکت تنها آغاز به کار تلفن سبز است. تلفنی که زنگ های سبز و مسوولیت و انسانیت را تلاش دارد تا به صدا درآورد ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر